ČEZ Distribuce mění způsob oznamování plánovaných odstávek elektřiny

ČEZ Distribuce mění způsob oznamování plánovaných odstávek elektřiny – papírová oznámení už ve svém okolí od 1. 1. 2021 nehledejte. Registraci služby lze provést jednoduchým způsobem na www.cezdistribuce.cz/sluzba . Jediné, co musí zákazník zadat, je datum narození (u právnických osob IČO) a EAN kód. Tento jedinečný 18místný číselný identifikátor odběrného místa nalezne zákazník na vyúčtování za elektřinu (faktuře). Zaregistrovaní zákazníci dostávají pro svá odběrná místa informace o plánovaných odstávkách dodávek elektřiny e-mailem či SMS, a to nejpozději 15 dnů předem. Při zjištění a vymezení rozsahu poruchy pak obdrží i SMS s předpokládaným časem obnovení dodávek (při rozsáhlých poruchách a kalamitních stavech, kdy se situace každým okamžikem mění, je automatické zasílání SMS pozastaveno).

Přílohy k hlášení

Oznámení od obecního úřadu Platí pro: Celou obec

Vytvořil: Nicol Jatiová 17. 2. 2021 11:26
Přílohy k hlášení
ČEZ.jpg 127.58 kB Stáhnout
  Prosím čekejte...