ČEZ Distribuce mění způsob oznamování plánovaných odstávek elektřiny
ČEZ Distribuce mění způsob oznamování plánovaných odstávek elektřiny – papírová oznámení už ve svém okolí od 1. 1. 2021 nehledejte. Registraci služby lze provést jednoduchým způsobem na www.cezdistribuce.cz/sluzba . Jediné, co musí zákazník zadat, je datum narození (u právnických osob IČO) a EAN kód. Tento jedinečný 18místný číselný identifikátor odběrného místa nalezne zákazník na vyúčtování za elektřinu (faktuře). Zaregistrovaní zákazníci dostávají pro svá odběrná místa informace o plánovaných odstávkách dodávek elektřiny e-mailem či SMS, a to nejpozději 15 dnů předem. Při zjištění a vymezení rozsahu poruchy pak obdrží i SMS s předpokládaným časem obnovení dodávek (při rozsáhlých poruchách a kalamitních stavech, kdy se situace každým okamžikem mění, je automatické zasílání SMS pozastaveno).
Oznámení od obecního úřadu Platí pro: Celou obec |
|
Vytvořil: Nicol Jatiová | 17. 2. 2021 11:26 |
Přílohy k hlášení | |||
ČEZ.jpg | 127.58 kB | Stáhnout |
Kontaktní informace
Ostružná 135 |
788 25 Branná |
+420 583 230 072 |
referent@obecostruzna.cz |
Úřední hodiny |
Pondělí: 8:00 – 12:00 | 12:30 – 17:00 hod.
Středa: 8:00 – 12:00 | 12:30 – 17:00 hod.